RMA

Hoe goederen terugsturen naar T&A?

Lees eerst de onderstaande uitleg vooraleer verder te gaan naar het invulformulier! ==> Invulformulier

Met het formulier op deze website verkijgt u een retour nummer verzonden per mail. T&A zal beslissen en u informeren of een product moet worden terugezonden of niet. U moet een retour nummer verkrijgen voor goederen worden teruggestuurd. Goederen die aan onze fabriek aankomen zonder retour nummer worden in elk geval geweigerd. Gelieve de goederen duidelijk te labelen, met het retour nummer duidelijk aanwezig.
Een kost van EUR 50.- excl. BTW zal worden aangerekend als de aanvraag niet wordt aanvaard.

Instructies bij het invullen van het formulier

Als u het formulier invult is het zeer belangrijk goed te omschrijven wat het probleem is en hoe de fout kan worden aangetoond. Hoe meer details, hoe sneller wij de aanvraag kunnen behandelen. Gebruik geen uitdrukkingen als “stuk”, gebruik duidelijke bewoordingen. Producten die teruggezonden worden moeten degelijk verpakt worden. T&A is niet verantwoordelijk voor schade ten gevolge van slechte verpakking.

Belangrijke opmerkingen

  • Het factuur- of bestelnummer van T&A moet steeds gegeven zijn.
  • Het T&A artikelnummer moet steeds gegeven zijn. In geval van meerdere producten, voeg een lijst toe met de verschillende artikelnummers.
  • Serienummer: indien relevant voor het product, vul dit dan zeker in.
  • Probleemomschrijving moet zo uitgebreid en gedetailleerd mogelijk zijn, met type van de fout, hoe het aan te tonen, welk montagetype, etc. Indien het om een verkeerde levering gaat, omschrijf het probleem, en wat er ontbreekt.
  • Foto’s of andere documenten die het probleem kunnen verduidelijken zijn altijd nuttig. Ze kunnen worden toegevoegd.

Reden voor terugzending

  1. Incorrecte bestelling = Klant heeft de verkeerde onderdelen besteld en wenst ze terug te sturen. Gegeven dat de producten ongebruikt, in perfecte staat en in originele verpakking worden teruggezonden, worden ze gecrediteerd voor hun volledige waarde min een controle- en administratiekost van 15%. Producten op maat gemaakt kunnen niet worden teruggezonden en er kan niet worden voor gecrediteerd.
  2. Foute levering = Door een fout van T&A of een expediteur heeft u verkeerde onderdelen aangekregen.
  3. Garantie = Product wordt teruggezonden voor evaluatie van garantie. Het product werkt niet naar behoren gedurende de garantieperiode.
  4. Reparatie = Product dat niet onder garantie valt wordt teruggezonden voor evaluatie of voor reparatie. U zal een voorstel ontvangen voor reparatie of vervanging. Een administratiekost van EUR 50.- excl. BTW zal worden aangerekend.